Google+ Followers

Friday, March 15, 2013

SABUN KETIAK HITAM


Harini leen nak merepek pasal Sabun Marine Essence Beauty.. senang cite, nama glamorous dia SABUN KETIAK..WHY SABUN KETIAK??? BURUK KOT NAME TUU?? ops, lagi buruk kalu ketiak itam.. 
orang kata, ada apa pada nama?? hahaha


bawah ketiak tuh adelah tempat yang sensitif sebab kat situ peluh keluar..kat situ lah ade bulu-bulu rom ketiak..hahaha..kat situlah kulit paling lembut...so memang mudah la untuk hitam kalau tak jage dengan sebaiknya...ade yang cakap sebab die selalu cukur bulu ketiak

ade yang cakap, ketiak jadi hitam sebab pakai deodorant!dah tu..takkan tak nak pakai deodorant kot?!!!jgn jgn jgn, don't do like that.. hahaha

ade yg bagitau cabut jer la selai2 bulu ketiak tu..
baru ketiak tak hitam..tapi..tau tak nak cabut selai2 tu masak jugakkk
kena ada cara yang betul.if not..
ketiak akan hitam jgk!!!!memang berpeluh laaaaaa nak kasi
ketiak tak hitam ni kan??###@@@&&!+^%~ pengsan!

So, camnee???
jom meh try sabun ketiak nih.. jangan duk layan pening tu sangat.

Sabun Marine Essence Beauty

HARGA: RM105.00

besar kan?? sebulan pun tak habis kalu camniii.. ni baru seketul..
kalu 3 ketul??? hahaha. pandai pandai hanpa la kira naa

sambil tengok tv, makan roti canai teloq dan roti canai pisang..
auummm, sedapnye..
Omm Emm Jee
tong tong.. whatsapp bunyee ooo!!
biasa lah kan, biz women.. bz memanjang. makan pun pegang tfn. hehe


Bersambung.. bb je kan, screen kecik. ahak ahak.


Alhamdulillah, rasa happy sangat.. tq dear for ur +ve feedback. semangat kak leen makan roti canai.
rasa nak bagi adik skit.. kalu dekat, dah belanja tuh.. tapi dia jauh.. kat sarawak!
hehehe.

~the end~

Berminat?? sms/whatsapp leen:0122559462



No comments:

Post a Comment